gegar gegar

Saturday, August 8, 2009

satu hari di uitm

hati aku berdebar-debar menanti hari utk beganjak dari alam persekolahan ke alam universiti,dan juga meningalkan ibu aku berseorangan di rumah setelah kehilangan bapa ku yang tercinta ...tetapi apa yang boleh aku lakukan hanya akur kepada kehendak ibu aku supaya aku meneruskan perjalanan ke menara gading walaupun hati kami amat berat utk terpisah....

sebagai anak inilah tanggungjawab aku utk buat yang terbaik utk mengharumkan nama keluarga...teruskan pelajaran aku dan mengengam segulung ijazah.....

aku memilih course pengurusan maklumat walaupun tidak mengetahui apa sebenarnya yg akn aku pelajari melaluinya...tetapi apa yg boleh aku lakukan hanya bersyukur kerana masih berpeluang di tempatkan di uitm segamat johor pd taun ini(2009).

sebelum itu ada juga aku menerima tawaran dr matrik(perakaunan) ttp aku tidak menolak tawaran kerana risikonya amat tinggi bg aku.

No comments:

Post a Comment