gegar gegar

Tuesday, August 18, 2009

NAMAKU

Terlebih dahulu saya ingin memperkenalkan salasilah diri saya sudah tentu anda semua ingin mengenali diri saya...
terlebih dahulu saya mulakan dgn nama, nama di beri Noranis binti Abu Bakar,seperti yang anda semua tahu nor itu beerti cahaya dan anis beerti teman setia .nama ini diberi oleh kedua ibu bapa ku sempena nama allahyarham atuk saya iaitu Janis bin Abu..

Hendak di jadi kan cerita semasa pemilihan untuk menetapkan nama saya ini,datuk saya(bapa kpd ibu) ada mencadangkan beberapa nama ttp yg paling melucukan ialah SHARIFAHLIS ..alasan yg diberi oleh datuk saya ialah kebetulan ketika itu pak cik saya ditempatkan di universiti perlis.ha3 sunguh la kelakar....

So dulu kini dan selamanya namaku adalah NORANIS BINTI ABU BAKAR.......boleh panggil anis sahaja.......

No comments:

Post a Comment