gegar gegar

Thursday, August 13, 2009

16.julai.2009

pada hari ini adalah hari jadi aku yang ke18 dan buat pertama kalinya aku berjauhan dr keluarga .......dan juga menyambut hari jadi sendirian...yang paling tak meyeronok kan adalah aku demam mungkin kerana perubahan cuaca ...(yg penting aku bkn dmm h1n1 yek)HE3....

umur dah meningkat so tanggungjawab pun semakin meningkat.sama ada sbg anak ataupun sbg pelajar..........makin lama makin ssh hidup ni yang plg penting bagaimana kita kendalikannya....

sambung semula kpd 16 julai,aku dmm agak panas la jugak begitu juga dgn ubat yg diberi doktor amat la byg mcm2 pesen ,bentuknya...

ALHAMDULILAH......beberapa hari lps itu aku pun beransur pulih mungkin dos ubat yg doktor tu bg agak kuat...aku jd blur2 skit lepas mkn ubat tu.....sekian 16 julai 2009

No comments:

Post a Comment