gegar gegar

Monday, October 19, 2009

MaTeMaTiC dan Aku...........

Mathematic? sape kate tak best? Best Ape ?mathematic la senang nak score sbb pusing2 sama aje jalan kira dia cume korang kena kreatif ar,,,,he3 saya dulu bknnye teror sangat math ni,oleh kerana jasa cikgu math garang sgt so tibe2 jadi terror plak.....Peh korang tak tau cikgu math skolah rendah saya garang gile kalo keja tak siap mahunya buku korang terbang macam piring terbang di balingnya.....
Oleh kerana saya ni baik budaknya tak pernah la buku saya diterbangkan ke angkasa(hakikatnya gerun cikgu garang he3).........Kalo kerja sekolah tu mesti lah kemas dan teratur,jawapan mesti digaris dengan pensel warna merah ,boleh dikatakan stok pensel warna kat kedai area skolah habis lah(kedai rainbow)......promote~~~
Betol korang cayo la ckp eden......nama cikgu yang banyak melahirkan bdk2 yang teror math kat Sri Skudai ialah CIKGU CHANDRA.........Pada mulanya masa masuk kat Segamat ni ingatkan kursus Pengurusan Maklumat nie ada la subjek Math,rupe2 nye tak ada langsung buang karen aje saya siap bwk 2 kalkulator........hu3
Tak ape lah math tak ada pun tak ape ...............Idup library(Bodek ,maklumlah kursus information management)...

No comments:

Post a Comment