gegar gegar

Sunday, September 27, 2009

PENGANGGUR TANAM ANGGUR......

Gambar hanya untuk tontonan.....

Pada sesiapa yang lepasan SPM pasti pernah mengalami menjadi seorang penganggur buat sementara menunggu keputusan SPM keluar.Saya adalah salah seorang diantara mereka yang menggangur diwaktu itu.Saya mahu bekerja tapi ibu saya macam tak galakkan aje so saya pun jadi malas lah untuk mencari pekerjaan untuk mengisi masa lapang .

Cemburu jugak dengar kawan-kawan semua timba pengalaman masa bekerja ,memanglah kewan-kawan ada mengadu penat tetapi seronoknya masa hujung bulan la masa gaji dah keluar.Jangan ingat menganggur ni tak penat ,jadi penganggurlah lagi penat sebab tak tahu nak buat ape dekat rumah makan tidur,makan tidur dah jadi macam hobi pulak.
Untuk mengelakkan dari bosan saya pun layan lah pokok-pokok yang ada kat rumah tu terutamanya pokok yang paling saya sayang ialah pokok bonsai amanat ayah saya .Pokok lah peneman dikala kebosanan.He3 mcm luahan perasaan pulak.

PERCAYALAH PENAT JADI PENGANGGUR NI!!!

No comments:

Post a Comment